Thursday, September 10, 2009

Kokkuvõte

Midagi suurt pole teinud, aga ikkagi on kuidagi nii kiire, et blogida pole aega. Lühidalt viimase aja seiklustest:

XDreami järel käisin taas maal transateenust osutamas ja õhtul Bambas piljardit proovimas. Tervis oli hea, polnud tundagi, et eelneva lpäeval miskit teinud oleks. Iseenesest ei olnud nii lihtne etapp. Aga küllap oli pingutus selline, mis taastus vaid une ja söögiga. Samas - Ossil olevat jalalihased valulikud olnud ja Kuldaril... well, Kuldar ütles, et vähemalt pea tal ei valuta. :D

Esmaspäeval reisisime Kärri, Kersti ja Kuldariga... kuskile. Mingi väike küla mere ääres Talnast veidi idas. Kärr sõitis, mina olin sõidujuhendaja. Ootuspäraselt oli Kärr väga tubli, vaid paar valusat käigu-siduri viga...

Samal öösel pidin sõitma veel Virumaale. Tühjal sirgel teel pimedas ja väsinuna sõita ei ole just mu lemmiktegevus ja vahepeal lasingi olude sunnil 10 minutiks teeääres silma looja. Maal sain magada 4 tundi, et siis Tartusse minna. Märkimisväärsetest toimetustest oli mul kavas kokku saada 6 inimesega. Päev mööduski ühelt kohtumiselt teisele hüpates, silma alla jäid Sirilin, Sille, Rein, Peep ja Asko - kallid/toredad sõbrad/tuttavad erinevatest eluetappidest. Käisin "väljas" lausa 4 kohas - Ülikooli kohvik, Suudlevad tudengid, Taverna ja Place, kuid oli aega ka uut silda ületada, jõe ääres patseerida, suudlevate tudengite kuju vaadata (mida ma pidin Arxxxi pulmas sel ajal täiesti võõra neiuga jäljendama :D ) botaanikaaeda (ja sealseid kolekalu) vaadata...

Öö sain magatud Tartus, et 6h une järel 6.39 rongiga Talna vurada. Rongis alustasin Karl Aderi lasteraamatu "Kui mina olin veel väikene mees..." lugemist. Nüüdseks on see läbi ja pean tunnistama, et see oli üks halb raamat. Vaatamata Partsi Juhani (lk 26) ja ühe rahvanipi mainimisest.

Õhtu külastasime Kersti ja Kuldariga Kärri. Kõigil oli oma ülesanne välja mõeldud. Plikadel oli mata ja keemiaga lõbus, poisid tegelesid arvutiküsimusega. Kärr küpsetas vahvleid, ja nagu ikka tema käte alt tulev kulinaaria, olid need maitsvad. :)

2 comments:

  1. Ma kordaksin ennast: MAGA ROHKEM! Muidu sa ei jaksa äkki enam mingil hetkel mu poole bruchettasid sööma tulla või rattaga sõitma minna või muud taolist!

    ReplyDelete
  2. Tänud hoolitsemast, aga no worries - Sinuga jaksan ma alati mida iganes teha. :D

    ReplyDelete