Saturday, October 24, 2009

Ajude kasvatamine

Enne Berlu jutu kirjutamist tulin teistsugusest aktiivsest tegevusest kui tavaliselt – vaimselt. Lauamäng ”Trivia Pursuit” sundis ajusi ragistama. Aga mul läks väga – väga hästi. :) Tuletas meelde kunagi Madise juures mängitud teistsugust lauamängu, kus ma esimese mänguringi jooksul tegin vaid ühe vale arvamise. Lõpetasin esimesena ja läksin huvist teisele ringile. Olin jõudnud teistele järele poolele teele , kui teine koht lõpetas. See ja veel mõned kogemused kinnitavad, et pean alati kuuendat meelt usaldama. Võimas tööriist, aga mu senistest eneseanalüüsidest pole ikka veel piisavalt.

Mängudest rääkides – täna läks suhteliselt hästi ka piljardis. Kianiga mängitud kolmest matshist võitsin kolm. Rohkem ei jaksanud mängida, sest ühel jalal ringi kekslemine ja stabiilsena hoidmine pole pikalt eriti lihtne.

See nädal on veidi mööda maad rännatud ja ajalugu nähtud. Füüsiliselt aktiivseim tegevus on tõenäoliselt olnud lauatennise kursa. Seda saan oma olukorda arvestades suht edukalt ping – pongitada. Lahe mäng pealegi. Ülejäänud tegevusi olen enamasti vaadanud, ja kuigi põnev vaadata huvitavaid ülesandeid, lööks hea meelega kaasa.

Aga tundub, et jalg paraneb. Valulikke momente on üha vähem. :)

No comments:

Post a Comment