Tuesday, May 28, 2013

Kunda linna jooks 2013

25mai oli võistlustekorraldajatele meelas päev - toimus lausa 6 üritust, kus osaleda soovinuks: Emumäe jooks, seiklusrogaini Libahundi jälg 2013 I etapp Paldiskis, Põlva matkaklubi 100km jalgsimatk, Kinizi 100km matk (Ungaris), 10km PAF Tartu Olümpiajooks ja 23. Kunda linna jooks. Viimasele neist ma ka jõudsin.
Üllatavalt palju oli väikese kohaliku jooksu kohta osalejaid - lausa 52. Enamikku neist ei näinud ma siiski rohkem kui stardikoridoris. Start läks üllatavalt ästi. Pääsesin suht etteotsa vaba vette ja hakkasin kohti parandama. Ligikaudu 4km joogipunktis olin oma parimal positsioonil - 5s.
Vee manustamine läks nässu. Kuigi otsest vajadust ei olnud, võtsin 2 lonksu ja ajasin need kurku. 2 jooksjat 4sest(?) minu veetud grupist läksid kohe mööda. Üks neist kaugenes pidevalt, teise, minu järel parima naisena lõpetanu, püüdsin varsti kinni. Kuid kardetult akkasingi poole maa järel positsioone sportlastele loovutama - järgneva 4km järel möödus minust 5meest, 1 neist väikevend (kes tosin a nooremate koibadega 28sek varem lõpetas).

Rada oli väidetavalt 8,7km pikk. Selle numbri õigsuses originaalraja kohta olen esimesest osaluskorrast 2011a kahelnud (ka googlemapsi toel on raske 7.7tki kokku venitada, pigem 7,5km). Seekordne rada oli paar päeva varem sadanud vihma moodustatud mudaraja tõttu veidi muudetud (kahju, sest läbisin selle mudalõigu huvi pärast 2päeva varem ja seal oleks lõbus olnud) ja kulges suuremas osas maanteede ääres. Googlemapsi mõõte tulemusel oli seekordne rada tõepoolest 8.7km.
Ilm oli ok. Pilvede asemel ilmutas end päike, kuid päris mitmel jupil oli ka tubli vastutuul jahutamas.
Jooksuvormi pole mul tegelikult endiselt ja akkan kartma, et äkki ei tulegi enam tagasi. Aeg 38min57sek pole midagi erilist, 10s koht 52st tähtsusetu.
Mis järgmiseks? Arxiga mõtleme võibolla 1-2 juunil 2päeval toimuvale orienteerumisele, 40. Kalevi Suvejooksule, Viitna järvede äärde minna. Mitte võistlema, vaid vabale rajale looduses chillima.

No comments:

Post a Comment