Thursday, May 2, 2013

Mured, kahetsused, rõõmud, ootused

Ja jäi järjekorras kolmas jooksuüritus vahele, kuhu oli soov jõuda - 84. Suurjooks ümber Viljandi järve. Vahepeal oli kõva motivatsioon minna, ja siis tekkis korra isegi võimalus, kuid pragmaatilisus võitis. Mitme muu takistava teguri kõrval mängis ka rolli, et ma polnud veel valmis 12km jooksma. Kunagi olen ma seal käinud ja mäletan vahvat maastikku, nii et ükskord lähen ma sinna tagasi nagunii.

Tegin eile 1. mail, kui toimus jooks Viljandis, oma esimese pikema jooksu - vana tuttav 11km ring, kus jalgsi ammu polnud käinud. Läbi ma jooksin, kuid aeglaselt ja raske oli. Kokku oli see alles vist 5s jooks peale oppi. Eelmises postituses mainitud proovijooksu ja selle 11km vahele jäi 3x umb 6km lõiku.

Mis toob SEB 31st Tartu Jooksumaratoni 23km teemani - ma pole vist kunagi nii mures veel ühegi ürituse pärast olnud. Ma ei jaksa nii pikka distantsi joosta veel! Mul pole mingit ettevalmistust ja nädalaga enam ei jõua midagi parandada ka. Rahuldav tulemus oleks läbida rada 2h sees, kuid praeguses olukorras on seegi utoopiline unistus. Pealegi on ajastus probleemseks muutunud. Oeh. Miks ma küll enne Ossile alla andmist pikemalt ei mõelnud...

Rääkides millesti rõõmustavast - võtsin ratta talvekorterist välja! Esimene rehv oli tühi, tagumises enamus õhust sees. Aga jookseb hästi! Enne talve tehtud õlitus oli hea. Esimesel päeval kohe sai 28km vändatud. Järgmisel ommikul ette võetud 15km oli algselt tagumiku tõttu ebamugav, kuid küllap see kehaosa varsti harjub.

Ülehomme minek 7. Adasti Öörännakule. Kui mu haav veel kinni ei olnud, oli  õhus kahtlus. See 10cm auk poleks eemalehoidmiseks ilmselt aga aktsepteeritav põhjus olnud, sest (kogematta?) mulle edastatud Kairu ja Ossi meilivahetuses kutsuti mind seetõttu hädaldajaks, hädapätakaks ja äraandjaks :P (eeldatavasti öeldi seda tongue-in-cheek mõistes, sest kui ajapilved vaid rääkida oskaksid... :P)
Enivei - tuleb üks kummaline võistlus see Öörännak. Juhendi lugemise järel olid mul silmad suured, sest minu tagasihoidliku hinnagu järgi on Teadlaste fraktsioonil 2 massiivset eelist, mida Sõdurite punktiedu mitte kuidagi ei võrdsusta. Okei, äkki reaalsuses süsteem töötab. Vaatame ära ja analüüsin järgmises postituses. Loodetavasti tuleb vähemalt niisama lõbus casual matk, sest Kairu on kokku ajanud rohkem kui 10ne pealise tiimi.

No comments:

Post a Comment