Monday, August 31, 2009

Koogid

Viitnale ma laupäeval ei saanud, küll aga suutsid K&K mind kuidagi poole öö pealt Nimeta pubisse meelitatud. Omamoodi kogemus...

Pühapäeval läksime töökaaslastega (nendega, kes alt ära ei hüpanud) üht armeeteenistusse võetud kaaslast Tapale vaatama. Paigutasime külastuse ta sünnipäevale. Polnudki tal seal suurt häda miskit. Kaasa võetud koogid olid hääd.
Tagasi linna ma ei tulnud, vaid hüppasin mõni kilomeeter Tapalt eemal autost välja. Sõber tegi seal sauna. Mina võtsin katlakütja rolli, kuni pererahvas maja ehitas. Saun sai soe ja super. See vist ongi üks mu lemmiksaunu, väga-vääga kõva koht.
Vaatamata, et head seltskonda tuli rikastama auväärt abielumees Arxxx, väsisin ma ära. Kohe väga. Osa süüst võis olla vaid eelmise öö, või pigem hommiku, 3h und. Arxx viis mind ilusti vanematekoju (olin sinna lubanud minna ja pidin minema nagunii nädalavahetusel, ja jõudsingi 15 minti enne kellaajalist nädala vahetust :P ), aga samas tuli jutuks, et ehk ta ei saa järgmisele XDreamile tulla. Seda mulle küll kuulda ei meeldinud, aga samas tal väike põhjus ka. Eks näe.

Täna linna tulles võtsin paar hääletajat peale. Umbes 2-3 minti enne olingi mõelnud, et võiks olla kuskil korralikud hääletajad, pole ammu näinud. 2 kooliealist tiinekat tulid linna shoppama. :D
Kuna hommikul olin väga väsinud, tegelt siiani, ja magasin plaanitust kauem, ei jõudnud ühtki plaanitud toimingut teha peale koogi küpsetamise Tuuli juures. Mitteametlik teambuilding toimus - endised/praegused töötiimi liikmed olid kohal. Kook tuli hea, muidugi. :)
Tagasi tulles juhtus midagi ootamatut. Põlv hakkas päris tublilt valu tegema. Erilise põhjuseta ja lihtsalt kõndides. Õnneks ei taha Siiri täna jooksma minna. :)

No comments:

Post a Comment