Saturday, August 1, 2009

It's all fading away

Mõõn. Ei jaksa juba mitu päeva midagi organiseerida ega algatada. Ja enam ei mäleta, mida teinud viimastel päevadel. Paaril päeval enne Xdreami oli hulk tegevusi käsil, aga mis? Mäletan vaid, et kõik sujus hästi, enam vähem. Reede kohtusin Monzaga, kena ja toreda olemisega neiuga. Ratas käis hoolduses ja poest sai ostetud 5 liitrit erinevaid vedelikke Xdreami jaoks. Kõik muidugi ära ei kulunud.
Minigolfist rääkisin. Teisipäeval viidi mind Kärolini ja Kersti poolt metsa piinama - mustikatops kätte ja korjama! Ai kui hea oli kükitada. Katsusin laskumisi - tõusmisi teha aint parema põlve toel ja sain vist vasakut hoitud küll. Kuna Kerstit polnud pea kaks nädalat näinud, oli temasse kogunenud paras ports inspiratsiooni minu tögamiseks ja ega ta end tagasi ei hoidnud. :P
Kolmap oli taas samade tüdrukutega sotsõhtu, kus nimekamateks valmistatud toitudeks oli kukeseene kaste ja saiavorm. Esimene oli üllatavalt hea ja teine minu vastutuse alla kuulununa tuli ka rahuldav. :)
Neljap liigutasin end veidi rohkem ja jõudsin jõusaali. Eriti midagi teha ei jaksanud. Velo ega muud, mis mõjunuks jalale, teha ei julgenud.
Täna käis Lauri korra külas oma seiklustest rääkimas ja muud kasulikku ei teinudki.

Lõpetuseks pean andestust paluma Gerli ees, kes solvus mu liiga otsekohese ütlemise peale mõni postitus tagasi. Vabandust. Tead ju, et tegelikult oled meile väga tähtis ja kallis. :)

2 comments:

  1. Sul pole kunagi midagi head minu kohta öelda.
    A ja mis "meie" ? sa oled äkitselt paljunenud w:D

    ReplyDelete
  2. "Kunagi" on küll väga vale väide. Ma olen sulle rohkem hästi öelnud. Sa lihtsalt fokuseeerid end negatiivsele. ;)
    Meid on mitu jah. :)

    ReplyDelete