Tuesday, August 4, 2009

Oh, naised...

Magan mina hommikul õndsat und, kui pinisema hakkab Beethoveni Fur Elise. Helistab Maili ja ütleb, et ta tahaks ikkagi Ernale tulla. Gosh! Muidugi on see hea uudis, kuid pidin nüüd natuke asju uuesti ringi mängima. Varsti sai ta ka teada, et üks lihtsa raja tiimikoht vabanes. Ja oligi mul pooleks päevaks tegevust - teha tiim ka sinna. But at the end of the day jõi kõik peaaegu paika. Ma ei suutnud inimesi niiviisi killustada, et kõik rahul oleksid ja nii pidin kahjuks Kärolinile ja Arxxxile kohtade puudumise tõttu ära ütlema. Minu vabandused!
Üliraske oli ka Pärnu reisile inimesi saada. Aga mõned on koos ja homme katsume Valgeranna vallutada. :)

4 comments:

  1. mmmm Erna :)
    ma homme siis juba teile metsa ette valmistama ja head ilma nõiduma jne :P

    ReplyDelete
  2. (k)
    ... aga kui meil suure januga vihma ei tule, siis... ;)

    ReplyDelete
  3. siis on teil kaunid Eestimaa jõed abiks... või jõhvikad või mustikad või misiganes asjad praegu metsas ka valmis ei ole :D

    no ja kui kuskil metsas kohtuma peaksime, siis võin ju lonksu oma veepudelist anda.. :P

    ReplyDelete
  4. eesti jõgede vee joomiseks peaks vist puhastustablette kaasa võtma...
    Te, boksipeatusetädid, liigute metsas ka? või oled sina see vastutegevus, kelle jaoks me paintballli varustuse rentisime?

    ReplyDelete