Monday, August 3, 2009

Luuserite EI-d ja tegijate JAH-id

Jõusaalist tagasi, väsinud, kõht täis pugitud... räägime tänasest.
Päeval tööle jõudes sain Titemammide Katilt kirja, mis pakkus kohta Erna matkale. Nad olid Mailiga pidanud minema, kuid Katile tuli kangekaelsuse tõbi kallale. Füüsiliselt, mitte psüühiliselt. Nii et selleks aastaks tema minekul kriips peal ja vaja asendajat. Kuna mu üks põhimõtetest on "use the chance" ja Jim Carrey käskis on heas filmis "Yes Man" alati Jah öelda, ei saanud ma ka Kati pakkumisest keelduda.

Kuhu ma end küll mässisin... Reedel peame läbima keskmise, 60 km pikkuse matka. Võib olla olen mina nõrk, aga mulle tundub see päris suur number. Ometi oli mul juba kolme tunni pärast huvilisi/kanditaate rohkem, kui vaja. Ühest küljest setback, kuid teisest küljest huvilistele võimaluse andja oli Maili teade, kus ta ütles ka ennast mitte tulevat. Minu jaoks on see kaotus, sest Mailil on paari aastane kogemus ja vajalikud kompetentsid. Praeguste tiimiliikmete kohalt olen ma aga mõnevõrra mures, sest mul pole osade füüsiliste võimete ja piiride ning pädevate teadmiste kohta mingit infot. Praeguse seisuga pole vist enam ka mõeldav ühine trenn. Eks näe, mis toimuma saab.

Tööd ma teha ei jõudnudki, sest teine orgun oli Pärnu (seikluspark ja purjetamine) reis. Väga raske on sinna aga inimesi saada. Sain juba 20 EI-d, millest enamus põhjusega "tööl". Ähh, kes siis kolmapäeviti töötab.

Puudutasin ka mõneti tahaplaanile jäänud Helsingi seikluse plaani. See kuhugi poole ei arenenud. Mõningane huvi on säilinud, kuid sobiliku aja ja ressurside leidmine-sättimine on keerukas, nagu alati.

Tuuli pakkus täna ka kajakimatka Hiiumaa luidete vahel. Väga tahaks minna, aga pakutud kuupäevad juba kinni. Kõik nädalalõpud on määramata ajaks täidetud. Oeh, jõudu mulle. :)

2 comments:

  1. I am not a loser!

    Pealegi on mul sinust kiiremad näpud kuna toopäev korjasin way more blueberries than you :)

    Side lõpp.

    ReplyDelete
  2. Kärr, Sina ei olegi luuser. Sa oled valmis tulema Ernale. Mina kahjuks ei suuda kahte tiimi kokku panna nii, et kõikide liikemed oleksid rahul. :S Ja Pärnusse olid sa ka huviline tulema. Tegelt ma saan aru, et töökohustused ei lase. Ega ma ise ka tööajal ehk ei saaks. Ma lihtsalt fleimin siin, et vastukaja saada. ;)

    Marjakorjamises, nagu kahtlemata paljudes muudes asjades, oled tõesti osavam. Eks meil kõigil on oma sädelev omadus. :)

    ReplyDelete