Tuesday, August 25, 2009

Tõstsime latti

Laupäeval oli Arxxxi pulm. Ma ei tea Arxxxi kohta, aga mina hakkan juba toibuma. :P Oli täitsa enam vähem üritus. Tegevusi kogu päevaks. Kuna olin vaid 4 h maganud, tuli varakult uni. See aga pühiti, kui üllatuslikult määriti mulle kaela asenduspeigmehe tiitel. Oi ma kasutasin seda tiitlit ära ka. :D
Huvitav oli, et peigmehe poolt oli max kümmekond külalist, ülejäänud 40-50 pruudi poolt. Tasakaal missugune. Peiu sõbrad aga olid ühtehoidvamad - organiseerisime 4kesi peigmehe varastamise. Tuli hästi välja! Saime oma lunanõude, 3 tüdrukut, ka vastu. :P Pruuti aga ei röövinud keegi.
Mis veel täpselt pulmas tehti, räägib ehk Arxxx. Mina lisan veel, et sain uusi tutvusi ja vanu värskendatud.

Rongimatkale jälle ei jõudunud - ei saanud kuidagi maalt ära. Samas olin suht väsinud ka. Pühap õhtu käisime siiski Siiriga taas jooksmas. Seekord tuli vist veidi pikem ring.

Sattusin täna koridoris naabritädiga jutustama. Päris palju huvitavat infot selgus ja ta on täitsa lahe. :)

Ahjaa, tähtsaim uudis on, et regasime end Tabasalu Xdreami etapiks A-rajale. Loodetavasti ei tule otsust rajal kahetsema hakata, eriti kuna pidin tiimi nõusse saamisel kõva lobitööd tegema. Olime sunnitud nime vahetama ja nüüd leiab meid nime alt "Vaprad sõbrad".

4 comments:

  1. Wuhuu, ma hoian teile A'rajal pöialt!!!! :) Vinge!

    ReplyDelete
  2. Tähh! See meile tähtis! Tuled ehk toetama ka? :P

    ReplyDelete
  3. St jooksen kogu päeva teiega kaasa? :D

    ReplyDelete
  4. võid ka cheerleaderina varustusalas olla ;)

    ReplyDelete