Monday, July 27, 2009

Tulemused väljas

Tulemused väljas! 121. koht. Aeg 6:56.16, millest 45 min trahv. "Märke-O Kanuu". see on kanuukaardi märge? Olgu, mis on, pole ma sellega nõus. Trahvita olnuksime 30 kohta kõrgemal!

Trahv on täna mulle üldse valus teema. Sain täna ka parkimistrahvi, väga ebaausalt. Selle ma kaeban edasi, kuid Xdreami oma las jääda.

Other than that oli suurepärane päev. Gitta juures Xdreami riietelt pori eemaldamine laienes full scale chill päevaks. Kannu pubis hiline hommikusöök - võtmemeistrite külastamised, minigolf Pirital, samas ujumine, Pärlis mojito + kakao... ja oligi päev peaaaegu otsas. Aga oli lõbus. Digika mälukaart sai ka lõpuks täis, peaks nüüd need mitme kuu pildid maha laadima.

Minigolf aga oli lahe. Tegime mõlemad ühe hole-in-one ka. :) Üldmängu võitsin mina, kuid mul oli ka eelis - olin eelmisel aastal seal korra käinud. Gittat lohutas kaotuse juures, et mäng oli siiski lahe.

Head ööd/päeva teile. Mind väljapressimistega terroriseeriv Kersti võiks nüüd kakaod juues põhjusetta naerma pursata, pritsides kõik täis! See oleks kõigile naljakas. :)

2 comments:

  1. Wow, uskumatu, nii hea koht :D

    ReplyDelete
  2. Aga me oleksime olnud suutelised paremaks. isegi esimese poole sisse ehk.

    ReplyDelete