Saturday, July 4, 2009

Leho käis metsas

Sai reedel Xdreami järgselt esimene aktiivsem liigutus teha - Pühajärvele mõeldes jooksmas käidud. Motivatsioon oli hea ja soov joosta juba kolmapäevast, kuigi varem ei jõudnud või oli midagi vahel. Aga pooletunnise jooksu järel olin kodus tagasi. Kõht hakkas ebamugavusi tekitama, nt mingi kummalise valuga. Pühajärv saab katsumus olema.
Täna oleks tahtnud Valga Rahvatriatlonil olla, aga see on siiski liiga kauge koht minemiseks. Käisin vaatasin korra hoopis laulupidu, kuid vaimustust ei tekkinud. Alates neljapäevast sügelen aga juba järgmisele Xdreamile.
Mida teha, et siia saidile liiklust tekitada ja kommentaare välja meelitada? Jajaa, ma üritan põnevamalt kirjutada ka edaspidi.

2 comments:

  1. Ma kommenteerin siis.

    "Kommentaar"

    Ei olnud vaimukas, aga ma olen oma panuse liikluse elavdamisse andnud.

    ReplyDelete
  2. Abiks seegi! :)
    Mis ajast sa Sispik oled? Varem nagu SiPSik olid... ;)

    ReplyDelete