Friday, July 17, 2009

Magada või ujuda?

Arvake, kas puhkeasin eile? Muuuiidugi! Selle asemel, et ärajäänud sotsõhtu ajal magada, sõisime Viitnale ujuma. Kaaslasteks olid taas Kärolin ja Kersti, ning Regina. Regina on ka väga vahva ja südikas neiu.

Vesi oli väga soe, ilm mõnus. Pikka sulistamist siiski ei teinud, sest tahtsime varakult koju puhkama jõuda ja aeg niigi lippas.

Põlv andis vees tunda ja harva ka maapeal. Jama. Xdream juba järgmisel nädalal.

Täna õhtul reisime Roostale purjelaagrisse. Ma pole kindel, kas see üritus mulle sobib, but one way to find out. :) Pigem lähen sinna inimeste pärast. Seltskonnast kaks inimest Kristiina ja Elina - tulevad vist minuga. Ma juba sain üllatunud Gittalt pragada, umbes et "mis mõttes sul nii palju toredaid naistuttavaid on?", aga siiski pean juba klisheeliseks minnes nentima, et nii Elina kui Kristiina on ka lahedad lõbusad, ja loomulikult kenad, neiud. :)

Ahaa, leidsin Gitta kommentaari, tsit: "huh, Sul on ikka palju naistuttavaid :D ja kõik on hüper/super lahedad ning toredad". Vastuseks - ei ole palju ning nii mõnedki on hiljutised tutvused. Käin vabatahtlikult läbi vaid heade inimestega ja seetõttu nad siia blogisse satuvad, nagu sina. :)

Avastasin, et ka Marella peab põnevat blogi. Seal kirjas tema nägemus Otepää reisist. Ma ei tea, kas ta lubab levitada, aga...:
http://mmarellablog.blogspot.com/
Kui tal avaldamise teemal vastuväiteid, teenin kindlasti muhu ja korjan lingi ära.

Alustasin ka paari uue seikluse orgunni. Lähemalt lähiajal. Kommentaarides võite muidugi lunida, et ma need juba praegu avaldaks. :P

3 comments:

  1. Selle blogiga on nii, et inimesed niikuinii saavad mu kommide kaudu sinna, aga päris reklaami poleks ma küll osanud oodata :D
    ja nüüd ma luniks, et sa meile kiiresti ja täpselt uutest seiklustest räägiks!!! a lähme sama seltskonnaga enamvähem kui võimalik 30ndal v 31sel vms nurmsi kanti, et siis lennukist vahelduseks välja hüpata jne. oleks ju hea plaan?! Ma hakkasin juba rmk onni valima

    ReplyDelete
  2. Jep, ma peaks leidma aega plaanidega tegelemiseks, mitte praegu puhkusega tööd tegema.
    Ma ei tea, kus see Nurmsi asub, aga jah, lähme! Väga kiiduväärt algatus, et juba onne otsid. Leidsid miskit?

    ReplyDelete
  3. nurmsil peakski minu teada hüppamine toimuma, aga nüüd mul on tsipa takistusi ette tulnud... loodan, et saan ikka tulla. pean esmaspäevast reedeni matat tuupima. hoiame ühendust!

    ReplyDelete