Friday, July 10, 2009

Põder vs auto

Saigi kolmapäeval taas Nõmmel väike jooksuring tehtud. Aega ei vaadanud, aga ehk vist veidi alla tunni. Vapra Kersti kõrval ühines ka hea sõber Renis. Jooksu lõppjärgus tuli kaela väike vihm, mis vähemalt mulle värskendavalt mõjus.

Jooksu a pesu järgselt käisime järel väga meeldival tüdrukul Kärolinil, et kolmekesi Kerstiga minu imehead kirjut koera nautima minna. Kaloreid ikka tagasi vaja. Kohaks sai botaanikaaed, mis tähendas veel väikest lõdvestusjalutust. Kirju koer sai kiita, kuid osa aupaistet varastasid Kersti toodud maasikad.

Väike seiklus veel Glenhi pargis, väike õppesõit Kärolinile ja otsa see õhtu sai.
Tänane neljap järgnes umbes samas rütmis. Sama seltskonnaga käisime imetlemas Türisalu panka. Muidugi sai natuke ronitud, nii et põlved lõpuks tunda andsid. Olengi nüüd mures, kes nad jõuavad piisavalt puhata enne Pühajärve. Sama lugu minu endaga. Kogu sellest nädalast on suur unevõlg tekkinud... :S

Aga õhtu oli lahe. Kärolin pakkus oma imetlusväärse kokkamisoskuse vilju täidetud kuklikeste moodi asjade näol. Mõnusale maitseelamusele järgnes varsti üliohtlik kohtumine põdraga, kes auto ees võsast välja kargas. Kellelgi meist on tugev kaitseingel, kes mängis murdosa sekunditega ning väänas põdra liikumissuunda- ja kiirust. Väga ohtlik olukord, mille tõsidusest ma pole kindel tüdrukud päris õigesti aru said, kuigi auto oli kiljet täis. Analüüsides leidsin, et ehk nägin mina looma liiga hilja ja ma pole kindel, kas mu põdrapõike manööver piisavalt kiire reaktsiooniga oli. See oli kiire, aga ehk saanuks paremini.

Minnes üle rahulikumale liikumisteemale, siis Kärri käsitleb autot päris hästi, kuigi vilumust on vaja - liigutuste täpsust, reageerimiskiirust, enesekindlust, motoorika sisseharjumist... Ehk et etapid, mida kõik juhid on pidanud läbima. Tegelt on Kärr kiire õppija, arvestades kui tublilt ta tuleb toime teise autoga, harjumuspärasest erineva margi ja mudeliga.

Homme algab ka väike Otepää seiklus, mis tähendab, et enne esmaspäeva ma metsast välja ei pääse ega uudiseid edastada.

Muide, head reisi ka Katile, kes eile väljamaa imesi vaatama läks. Loodetavasti on tal meeles meie tiimidele tellitult super-ultra-hüper-mega-wonder-turbo-powerboosti kommi tuua, mis meid ekstreemradadel võitmatuks teeb. :)

No comments:

Post a Comment